Certyfikacja systemów zarządzania
Systemy zarządzania mają zasadnicze znaczenie dla sukcesu firmy, gdyż stanowią ramy dla jej polityki i procesów, przez co umożliwiają przedsiębiorstwu osiągnięcie jego celów biznesowych i zmniejszają ryzyko operacyjne. Certyfikacja systemów przez niezależną stronę trzecią stanowi gwarancję, że dane przedsiębiorstwo spełnia standardy uznawane na całym świecie.
Certyfikacja Bureau Veritas
Nasze certyfikaty dla systemów zarządzania dotyczą jakości, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa żywności, ryzyka korporacyjnego oraz zrównoważonego rozwoju.
Świadczymy usługi w trzech głównych obszarach:
Nasze usługi certyfikacyjne obejmują:
Nasze usługi certyfikacyjne odpowiadają na następujące wyzwania związane z zarządzeniem ryzykiem:
Nasze usługi certyfikacyjne w zakresie zrównoważonego rozwoju pozwalają naszym klientom zarządzać zasobami naturalnymi w odpowiedzialny sposób, ograniczać działania wywołujące intensywną emisję dwutlenku węgla, poprawiać identyfikowalność wykorzystywanych przez nich produktów pochodzenia leśnego i drzewnego oraz wykazywać się odpowiedzialnością społeczną na odpowiednim poziomie.
Nasza oferta programów szkoleniowych daje naszym klientom gwarancję, że wiedza oraz kwalifikacje ich pracowników utrzymywane będą na wysokim poziomie. Oferujemy 17 programów szkoleniowych, które obejmują różne tematy, takie jak jakość, środowisko, bezpieczeństwo i higiena pracy, systemy zarządzania odpowiedzialnością społeczną, bezpieczeństwo żywności oraz systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji.