Zarządzanie jakością i BHP
Przed współczesnymi organizacjami stawiane są coraz większe wymogi dotyczące przestrzegania zasad w zakresie zarządzania jakością, bezpieczeństwem i higieną pracy. Bardziej niż kiedykolwiek przedtem, konsumenci i partnerzy biznesowi wymagają od firm zrównoważonej polityki zarządzania - utrzymującej w swym statusie kwestie jakości i konkurencyjności jako równorzędne. Jednocześnie takiej, która prezentuje odpowiedzialne podejście wobec pracowników i środowiska.
Aby sprostać rosnącym oczekiwaniom - przedsiębiorstwa muszą stale ulepszać swoje systemy zarządzania w tych poszczególnych obszarach, a także szukać rozwiązań, które kompleksowo zwiększają skuteczność i efektywność działania firmy. Rozwiązaniem stają się zintegrowane systemy zarządzania.
Zarządzanie jakością – nasze rozwiązania
CERTYFIKACJA systemu zarządzania jakością w formie zintegrowanej
Bureau Veritas oferuje certyfikację zintegrowaną, służącą ocenie zgodności w wymogami wielu połączonych systemów zarządzania w Twojej organizacji. Audyt zintegrowany może obejmować:
Korzyści wdrożenia zintegrowanego systemu zarządzania
- optymalizacja wydajności przedsiębiorstwa
- minimalizacja kosztów funkcjonowania
- zwiększenie konkurencyjności na rynku
Szkolenia
Poza certyfikacją zapewniamy również szeroką gamę szkoleń, dzięki którym można poznać zasady wdrażania i rozwijania zintegrowanego systemu zarządzania.
Dlaczego Bureau Veritas?
Uzyskanie znaku certyfikacyjnego Bureau Veritas potwierdza zaangażowanie organizacji w budowanie systemów zarządzania w oparciu o najwyższe, międzynarodowe standardy. Świadczy o jej niezawodności i zaufaniu jakim cieszy się wśród swoich partnerów biznesowych oraz funkcjonowaniu w duchu zrównoważonego rozwoju.