REVIGUARD - WIRTUALNY SYSTEM CMMS
ReviGUARD to nowoczesny system CMMS, służący do sprawowania kontroli nad obowiązkowymi przeglądami oraz bezpośredni sposób na prowadzenie nadzoru nad ich realizacją.
Według Polskiego prawa, stan techniczny prowadzonych przez przedsiębiorców nieruchomości podlega regularnym kontrolom wedle określonych ustawowo czasookresów. Instalacje jak i urządzenia niezbędne w funkcjonowaniu nieruchomości, wymagają cyklicznej weryfikacji np. w ramach przeglądów rocznych budynku, przez osoby uprawnione w świetle prawa budowlanego (posiadające odpowiednie kompetencje, doświadczenie i uprawnienia).
Wobec regularnie zmieniających się regulacji, związanych z urządzeniami i instalacjami podlegającymi przeglądom cyklicznym, śledzenie zmian, staje się nie tylko czasochłonne ale i trudne do połączenia z realizacją codziennych obowiązków.
Bureau Veritas jako globalny ekspert w dziedzinie testów, inspekcji i certyfikacji, długo pracował nad stworzeniem łatwego i szybkiego sposobu pozwalającego na monitorowanie procesów wymaganych prawnie, prowadzenie ścisłej dokumentacji wirtualnej i kontrolowanie serca swojej nieruchomości, bez konieczności 24 godzinnego zaangażowania w proces. Tak powstał system ReviGUARD.
ReviGUARD jest systemem CMMS, poświęconym kontroli obowiązkowych inspekcji, konserwacji i działań wymaganych przez regulacje krajowe i lokalne. Jego podstawowe funkcje i zalety to:
ReviGUARD to system planowania przygotowany z myślą o stworzeniu szybkiego i prostego dostępu do danych i stanów urządzeń, dzięki paszportyzacji infrastruktury obiektu.
Paszportyzacja urządzeń i instalacji to proces stworzenia wirtualnych baz danych, zawierających:
Zapytaj o szczegóły oferty
Jakub SYNOWIEC, Specjalista ds. rozwoju usług OPEX P&FM
KROK 1: Weryfikacja dokumentacji i list urządzeń,
KROK 2: Implementacja urządzeń, dokumentacji do systemu i nadanie zestawów regulacyjnych;
KROK 3: Paszportyzacja urządzeń, poprzez sparowanie systemu z nadanymi kodami QR i umieszczenie ich na powierzchni urządzeń tak jak na rzutach graficznych w systemie;
KROK 4: Nadanie dostępów i określenie zakresów odpowiedzialności użytkowników oraz ekip serwisowych.
KROK 5: Prowadzenie nadzoru pośredniego oraz zapewnienie wsparcia technicznego
Ponad to mając na uwadze komfort naszych partnerów, wprowadziliśmy możliwości tworzenia własnych cyklicznych reguł i ordynacji, mających odwzorować wewnętrzne regulacje organizacji.