Certyfikacja PN-EN 15038

Zarządzanie reklamacjami

Integralną częścią polityki Bureau Veritas jest dbałość o wartości firmy, wśród których budowanie satysfakcjonującej więzi z Klientem odgrywa kluczową rolę.

Naszym celem jest nie tylko oferowanie usług na najwyższym poziomie, lecz również stałe doskonalenie.

Rozpatrywanie Państwa reklamacji zasługuje zatem na szczególną uwagę. Dlatego też uruchomiliśmy system mający na celu ułatwienie składania wszelkich skarg w taki sposób, abyśmy mogli odpowiedzieć na nie jak najszybciej.

Jeżeli zatem nie jesteście Państwo zadowoleni z usługi Bureau Veritas Certification Polska, bądź też z usługi firmy, którą certyfikowaliśmy, zapraszamy do skorzystania z internetowego formularza celem zgłoszenie reklamacji lub złożenia skargi. Korzystanie z odpowiednio przygotowanego formularza pozwala nam na efektywne zarządzanie daną sprawą.

Jak można złożyć reklamację?

Jednym ze sposobów na złożenie reklamacji jest wypełnienie internetowego formularza, który zostanie przesłany bezpośrednio do działu technicznego Bureau Veritas Certification.

Dla firm z sektora drzewnego stworzony został odrębny formularz w trybie online , który mogą Państwo znaleźć klikając w link.

WIĘCEJ INFORMACJI



Dokładne informacje na temat procedury zarządzania reklamacjami dotyczącymi certyfikacji znajdują się w dokumencie: Odwołania, reklamacje i skargi (wersja polska). 

Więcej informacji na ten temat znajduje się w dokumencie opisującym politykę zarządzania reklamacjami Grupy Bureau Veritas, który również opisuje Postępowanie Odwoławcze Bureau Veritas.